T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SOSYAL YARDIM VE İNCELEME GÖREVLİSİ ALIMI İLANI
KURUM BİLGİLERİ |
|
Kurum Adı/Unvanı: Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İSTANBUL |
|
Telefon No: 0 212 441 97 27 |
Faks No: 0 212 442 19 68 |
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı: Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi |
Açık İş Sayısı: 2 |
Niteliği (Geçici/Daimi): Daimi |
Deneyim Süresi: İstenmiyor |
Başvuru Tarihleri: 23.09.2024-04.10.2024 |
|
Başvuru Adresi: https://vakifilan.aile.gov.tr// linki üzerinden yapılacak olup, evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına elden teslim edilecektir. |
|
İrtibat Kişisi: Esin AYÇİÇEK |
Unvanı: Vakıf Müdürü |
Telefonu: 0 212 441 97 27 |
E-posta: b.evlervakif@hotmail.com |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
|
Başvuru tarihi bitimi sonrası mülakata katılmaya hak kazanan başvuru sahiplerine mülakat yeri ve zamanı ayrıca duyurulacaktır. |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul |
|
Çalışma Süresi: Belirsiz Süreli |
Çalışma Saatleri: 08.30-17.00 |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, |
|
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, |
|
3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak, |
|
4. Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, |
|
5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak, |
|
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak, |
|
7. 4 yıllık lisans eğitimi veren üniversitelerin; Sosyoloji, Psikoloji, Felsefe, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Sosyal Hizmet, Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümlerinin herhangi birinden mezun olmak, |
|
8. ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personel Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak, (2023 veya 2024 yıllarının puanları geçerli sayılacaktır) |
|
9. Başvuru tarihi itibariyle en az 6 ay İstanbul ili sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak, |
|
10. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif araç kullanabiliyor olmak, |
|
11. Görevini devamlı yapmasına engel sağlık problemi olmamak, |
|
12. Adli sicil kaydı bulunmamak, |
|
13. Temel bilgisayar bilgisine sahip olmak ve ofis programlarından Word, Excel, Powerpoint programlarını kullanabiliyor olmak, |
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
1. Türkiye Cumhuriyeti kimlik belgesinin önlü arkalı fotokopisi, |
|
2. Anne, baba, kardeş, eş ve çocukları gösteren Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (E-Devlet veya Nüfus Müdürlüklerinden alınacaktır), |
|
3. Tarihçeli Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet veya Nüfus Müdürlüklerinden alınacaktır), |
|
4. KPSS sonuç belgesi (2023 veya 2024 yıllarına ait), |
|
5. Adli Sicil Belgesi, |
|
6. Sürücü Belgesi fotokopisi, |
|
7. Lisans diplomasının veya Mezuniyet belgesinin aslı veya Üniversite veya Noter onaylı sureti, |
|
8. Özgeçmiş, |
|
9. Erkek adaylar için son 1 ay içerisinde alınmış askerlik durum belgesi, |
|
10. Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf, |
|
11. Sağlık Kurulu Raporu (İşe yerleştirilmesine karar verilen adaylardan işe başlamadan önce istenecektir), |
|
12. Bilgisayar ve ofis programlarını kullanabildiğine dair sertifika, kurs bitirme belgesi veya bilgisayar dersi aldığını belgeleyen transkript örneği (Bütün evrakların aslı kontrol edilecektir.) |
|
BAŞVURULARIN DEĞERLEDİRİLESİ |
|
Başvurular, https://vakifilan.aile.gov.tr// linki üzerinden yapılacak olup, evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 11.10.2024 günü saat 17.00’ye kadar elden teslim edilecektir. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlanarak sıralanır. Bu ilanda belirtilen şartları taşımayan adaylar KPSS puan sıralamasına dahil edilmez. Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ilan panosu ile Bahçelievler Kaymakamlığı web sitesinde ilan edilecek olup, e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır. Belirtilen şartlara uymayan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır. Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, personel alım sürecinin her aşamasında personel alımını iptal edebilir. |
BÜRO GÖREVLİSİ PERSONEL ALIMI İLANI
KURUM BİLGİLERİ |
|
Kurum Adı/Unvanı: Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı |
|
Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İSTANBUL |
|
Telefon No: 0 212 441 97 27 |
Faks No: 0 212 442 19 68 |
TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ |
|
Meslek Adı: Büro Görevlisi |
Açık İş Sayısı: 2 |
Niteliği (Geçici/Daimi): Daimi |
Deneyim Süresi: İstenmiyor |
Başvuru Tarihleri: 23.09.2024-04.10.2024 |
|
Başvuru Adresi: https://vakifilan.aile.gov.tr// linki üzerinden yapılacak olup, evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına elden teslim edilecektir. |
|
İrtibat Kişisi: Esin AYÇİÇEK |
Unvanı: Vakıf Müdürü |
Telefonu: 0 212 441 97 27 |
E-posta: b.evlervakif@hotmail.com |
GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ |
|
Başvuru tarihi bitimi sonrası mülakata katılmaya hak kazanan başvuru sahiplerine mülakat yeri ve zamanı ayrıca duyurulacaktır. |
|
ÇALIŞMA ŞARTLARI |
|
Çalışma Adresi: Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul |
|
Çalışma Süresi: Belirsiz Süreli |
Çalışma Saatleri: 08.30-17.00 |
MÜRACAAT KOŞULLARI |
|
1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak, |
|
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak, |
|
3. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak, |
|
4. Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak, |
|
5 .Kamu haklarından mahrum bulunmamak, |
|
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak, |
|
7. 4 yıllık Lisans eğitimi veren Üniversitelerin; Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Fen Fakültesi, Edebiyat Fakültesi, Fen-Edebiyat Fakültesi bölümlerinin herhangi birinden mezun olmak, |
|
8. ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak (2023 veya 2024 yıllarının puanları geçerli sayılacaktır), |
|
9. Başvuru tarihi itibariyle en az 6 ay İstanbul ili sınırları içerisinde ikamet ediyor olmak, |
|
10. En az B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif araç kullanabiliyor olmak, |
|
11. Görevini devamlı yapmasına engel sağlık problemi olmamak, |
|
12. Adli sicil kaydı bulunmamak, |
|
13. Temel bilgisayar bilgisine sahip olmak ve ofis programlarından Word, Excel, Powerpoint programlarını kullanabiliyor olmak, |
|
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER |
|
1. Türkiye Cumhuriyeti kimlik belgesinin önlü arkalı fotokopisi, |
|
2. Anne, baba, kardeş, eş ve çocukları gösteren Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (E-Devlet veya Nüfus Müdürlüklerinden alınacaktır), |
|
3. Tarihçeli Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet veya Nüfus Müdürlüklerinden alınacaktır), |
|
4. KPSS sonuç belgesi (2023 veya 2024 yıllarına ait), |
|
5. Adli Sicil Belgesi, |
|
6. Sürücü Belgesi fotokopisi, |
|
7. Lisans diplomasının veya Mezuniyet belgesinin aslı veya Üniversite veya Noter onaylı sureti, |
|
8. Özgeçmiş, |
|
9. Erkek adaylar için son 1 ay içerisinde alınmış askerlik durum belgesi, |
|
10. Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf, |
|
11. Sağlık Kurulu Raporu (İşe yerleştirilmesine karar verilen adaylardan işe başlamadan önce istenecektir), |
|
12. Bilgisayar ve ofis programlarını kullanabildiğine dair sertifika, kurs bitirme belgesi veya bilgisayar dersi aldığını belgeleyen transkript örneği (Bütün evrakların aslı kontrol edilecektir.) |
|
BAŞVURULARIN DEĞERLEDİRİLESİ |
|
Başvurular, https://vakifilan.aile.gov.tr// linki üzerinden yapılacak olup, evraklar şahsen veya noter onaylı vekalet verdiği kişi tarafından, Şirinevler Mah. Barbaros Cad. No:11 Hükümet Konağı Kat:-2 Bahçelievler/İstanbul adresindeki Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına 11.10.2024 günü saat 17.00’ye kadar elden teslim edilecektir. Bu tarihten sonra ya da eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İşe alınacak personel sayısının 5 katı kadar aday geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlanarak sıralanır. Bu ilanda belirtilen şartları taşımayan adaylar KPSS puan sıralamasına dahil edilmez. Mülakat tarihi, mülakat listesi ve işe yerleştirme sonuçları Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ilan panosu ile Bahçelievler Kaymakamlığı web sitesinde ilan edilecek olup, e-mail veya sms yoluyla bildirim yapılmayacaktır. Belirtilen şartlara uymayan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır. Bahçelievler Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, personel alım sürecinin her aşamasında personel alımını iptal edebilir. |